Már valószínűleg nincs olyan személy, aki ne hallott volna a világszintűre emelkedett Koronavírus-jelenségről, ami mindannyiunk életére kihatással van. Legyen ez fiatal, idős, nő vagy férfi, asztalos, cipész, teherautó sofőr vagy IT szakember.
Egyértelmű, hogy a járvány okozta problémák a gazdaság minden részére kiterjednek, és a cégek működése mellett a magánszemélyek életét is meg fogják nehezíteni, sokaknak napi szintű problémákat okozva.
Ebben a helyzetben mi, mint Penta Media Group nem tehetünk úgy, mintha semmi se történne a saját home office környezetünkön túl és bezárkózva, mindent kizárva várjuk ennek az időszaknak végét. Mi is részt kívánunk venni ennek a helyzetnek a javításán azon felül, hogy persze mindenkit otthonmaradásra szeretnénk biztatni.
Természetesen a mi területünket is elérte ez a hullám, ami iparágakat bénít meg, embereket taszít szörnyű helyzetbe, mindezt úgy, hogy nem is kell feltétlenül megbetegednie az adott személynek. A mi segítségünk az otthon maradáson túl szeretne valós, kézzelfogható segítség lenni ebben a helyzetben a rászorulóknak méghozzá a tartalomgyártókkal közösen. Velük együtt ebben az időben is úgy szeretnénk tevékenykedni, hogy nem csak saját magunk léte és megélhetése legyen fontos, hanem ténylegesen egységben gondolkozva ki szeretnénk venni a részünket a virtuális tűzoltásban.
Ebben az időszakban a média iparága is látványos sérüléseket szenved, és a gyártók, termék előállító partnerek is más stratégiát kell, hogy kidolgozzanak céljaik elérése és fennmaradásuk érdekében mint ahogy eddig tették, méghozzá óvatosan, vékony jégen lépkedve.
Hisz ki szeretne ezekben az időkben hirdetéseket látni, termék szponzorációkkal szembe kerülni, alternatív univerzumban élő boldog influencereket és környezetüket nézni miközben kint tombol a járvány aminek még csak a kezdetét éljük. Ez minden normálisan gondolkodó embert megbénítana de a teljes megállás a gazdaság semelyik részének nem tesz jót és kihat minden másra is ami körülveszi azt.
Hisz aki tud és teheti dolgozzon, aki nem tud és nem teheti azokon meg segítenünk kell mert jelen esetben a terheket közösen kell viselnünk.
Ennek érdekében a Penta Media Group a következő döntést hozta:
A Penta Media Groupon által létrejött, influencerek felületein megjelenő hirdetések, szponzorációk teljes befolyó összegéből az influencer és mi mint ügynökség is bizonyos százalékot elkülönítünk a kampány teljes összegéből egyfajta segítségnyújtási alapként.
Ezt az összeget olyan szervezetekhez/alapítványokhoz kívánjuk eljuttatni melyek olyan helyzetbe került embereken kívánnak segíteni akik valamilyen formán munkájukat vesztették vagy napi megélhetési problémákkal küzdenek a járvány okozta helyzet miatt, illetve egészségügyi szervezeteknek akik a betegekkel közösen vívják napi harcaikat.
Ezen influencer posztok, videók tartalmazni fogják azt, hogy ez a megjelent szponzorációból származó bevétel bizonyos része jótékony céllal kerül felhasználásra. Hashtagként a #jotekonyhirdetes-t helyezzük el ezekben a megjelenésekben a jól megszokott #hirdetes mellett.
Mindezen adományokról és ezek eljuttatásáról a rászorulóknak részletes képi és írásos riportokat fogunk kérni a szervezetektől amiket posztolni fogunk a közösségi médiában mert nekünk is fontos, hogy tényleg azokhoz jusson el a segítség akiknek szánjuk.
Célunk ezzel a lépéssel az, hogy a gazdaság azon területét ami működtethető ezekben a nehéz időkben is, működtessük tovább mivel mi is így tudunk folyamatosan segíteni a jelenlegi helyzetben azon a területen ahol a napi munkánkat végezzük.
Így remélhetőleg az általunk és tartalomgyártók által végzett munka több értelmet nyer ezekben az időkben és előre tudunk lendíteni valamit, vagy csak mentőöveket dobálni a rászorulóknak addig, míg nem normalizálódik a helyzet.
Reméljük tudunk valós segítséget nyújtani azoknak akiknek szükségük van rá és minél előbb kilábalunk a jelenlegi világszintű járványból.
Kezdeményezéshez első körben csatlakozott tartalomgyártók:
TheVR
Nessaj
Radics Peti
Broadtest
Simonffy Péter
CultureGeeks
Bazska
Herczeg Hajni
Freakshow
Vigyázzon magára mindenki.
Köszönettel,
Penta Media Group