A Pentamédia Group Kft. 2017 május 12. óta létezik, ekkor alapította a céget 5 lelkes de az online tartalomgyártás más területein dolgozó személy akik máshogy gondolkodtak, más irányokat szerettek volna ebben a média cégek és ügynökségek által uralt iparban. Anno minden más volt, kialakulóban voltak az akkoriban még videósnak, majd évekkel később infleuncernek hívott személyek és felületeik. Akik kezdetben csak szárnyaikat bontogató, később az online teret a fiatalabb és később már középkorú korosztályt is megszólító “sztárokká” nőtték ki magukat. 5 év sok idő, az influencerek és a cégek életében is, egy olyan világban főleg ami dinamikusan változik napról-napra és ahol aki lassan mozgó, nem folyamatosan utakat kereső és fejlődő típusú vállalat, az komoly kockázatnak teszi ki magát. Így hát eljött az idő…
Nano, az apró óriás
Ritka eset, amikor teljes az összhang magbízó és megbízott között. Amikor közös a gondolkodásmód, az ízlés, a célok, a munkamorál, de még a humorérzék is. Egy ilyen ritka és szerencsés csillag-együtt állás indította el lassan fél éve futó, és nyugodtan mondhatjuk, hogy egyik kedvenc projektünket, amitől partnerünkkel, a Clarabottal közösen fejlődhetünk és léphetünk újabb területekre. Ez a Nano sztorija.
Metamorfózis
Szinte már közhelyszerű Platón mondása, miszerint „Nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba”. A változás olyan permanenssé vált a 21. században, hogy nem meglepő, ha valami átalakul, vagy kibővül. Így teszünk mi is, kvázi a korszellemhez tartva magunkat, és mert mi magunk is sokat változtunk az elmúlt 5 évben.
Rejtély, hogy lehet ilyen jó kémia
Gyakran hozzuk fel, amikor partnerekkel tárgyalunk, hogy gyártással is foglalkozunk. Ezeket a projekteket annyira a szívügyünknek tekintjük, hogy az ötlet megszületésétől a megvalósulásig személyesen gondoskodunk róla, hogy a vízió képet öltsön. Így történt ez a Solvenest esetében is, ahol egy online bűnügyi, szabadulószoba-alapú játék promóciója volt a cél, de a végére egy közös, nagy csapattá lettünk a partnerrel.
Akik előnyt kovácsoltak a pandémia hátrányaiból
A pandémia ugyan sok ágazat számára egyet jelentett a teljes leállással, egyesek megtehették, hogy egy olyan, exponenciálisan megugrott réteget szolgáljanak ki termékeikkel, ami nemhogy bezárást, de fellendülést is eredményezhet. Ez pedig egyebek mellett a gamerek és a home office-ozók világa, ami pont jól jött EPOS márkának, ami a zenészeket nagyüzemben kiszolgáló Senheiser és a hallókészülékei által hírnevet szerzett Demant hagyományait ötvözi. Read more
Miért volt különleges a TheVR Boston Dynamics-bemutatója?
A Boston Dynamics idén piacra dobta rendelhető formában “fogyasztói” robotjait, Spot-ot és Atlas-t. A hír bejárta a világsajtót, Spot ára “mindössze” 22 millió forint, emiatt pedig kétszer meggondolja a jövendőbeli tulajdonos, hogy valóban szüksége van-e rá. A TheVR azon szerencsések között volt, akik betekintést kaptak testközelből a tudásába. Ez önmagában nem lenne különleges, hiszen a hazai tech sajtó színe java is így tett. Akkor miért az? Read more
Hidegháborús gamer ruházat
Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehettünk annak az Activision-DRK collab létrejöttében, ami keretében 60 db limitált szériás csomag láthatta meg a napvilágot az új Call of Duty játék kapcsán.
A legendás Call of Duty sorozat új része, a Black Ops Cold War november 13-án startolt PlayStation-ön, Xbox-on és PC-n. A játékot nem csak a várakozás előzte meg, de egy divat-kultúrát is érintő promóciós akció is. A játék fejlesztő Activision és a DRK ruhamárka közötti kapcsolat megalkotott egy igazi gamer viseletet, ami a hidegháborús hangulatot hozza el.
Családok jól laktatása videósok nassolásával
Bármilyen furcsa is a címben szereplő állítás, valóban ez történt. Köszönhető ez humanitárius szemléletű Tartalomgyártóinknak, a Pringles-nek és a Tündérpakk alapítványnak.
Már fél éve fut az a jótékonysági akciónk, ami keretében partneri együttműködéseinkből származó bevételeink egy részét felajánljuk egy alapítványnak, akik gondoskodnak róla, hogy a megfelelő helyre kerüljön a pénz. Most, hogy fél év alatt a harmadik segítségnyújtásról tudunk beszámolni, bizton állíthatjuk, hogy jól döntöttünk a Tündérpakk alapítvánnyal. Felelősségteljes, őszintén lelkes csapat.
Extra filmekről extra helyszínen
Már második alkalommal jelentkezett a Premier Polc, a Penta Media és a Broadtest közös műsora a Mozistar Csákó Zsuzsijával. Ezúttal is különleges helyszínről, izgalmas töltettel.
Filmekről írni népszerű. A 10millió tehetség és kritikus országában bárkiből válhat véleményalkotó. De egy mozgóképes műfajt egy másik mozgóképes műfajon keresztül ajánlani-elemezni úgy, hogy maguk a beszélők is érintettek a filmiparban, a beszélgetés miliője pedig passzoljon is a szóban forgó filmhez, már nagyobb feladat.
Jótékony hatásmechanizmus
Mindig örülünk, amikor a tetteink túlmutatnak önmagukon. Ez történt most is, az eset pedig egy újabb okot ad nekünk, hogy büszkék lehessünk azokra a cégekre, akikkel partneri viszonyban állunk, jelen esetben az Acerre.
Jótékonysági partner-programunkat, miszerint az együttműködéseinkből befolyó összegek egy részéből szeretnénk támoatni a TündérPakk alapítvány munkásságát már lassan fél éve fut. Ennek keretében már az oldalon is beszámoltunk róla több ízben, milyen segítséget tudtunk nyújtani rászorulóknak.