Ritka eset, amikor teljes az összhang magbízó és megbízott között. Amikor közös a gondolkodásmód, az ízlés, a célok, a munkamorál, de még a humorérzék is. Egy ilyen ritka és szerencsés csillag-együtt állás indította el lassan fél éve futó, és nyugodtan mondhatjuk, hogy egyik kedvenc projektünket, amitől partnerünkkel, a Clarabottal közösen fejlődhetünk és léphetünk újabb területekre. Ez a Nano sztorija.
Metamorfózis
Szinte már közhelyszerű Platón mondása, miszerint „Nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba”. A változás olyan permanenssé vált a 21. században, hogy nem meglepő, ha valami átalakul, vagy kibővül. Így teszünk mi is, kvázi a korszellemhez tartva magunkat, és mert mi magunk is sokat változtunk az elmúlt 5 évben.
Rejtély, hogy lehet ilyen jó kémia
Gyakran hozzuk fel, amikor partnerekkel tárgyalunk, hogy gyártással is foglalkozunk. Ezeket a projekteket annyira a szívügyünknek tekintjük, hogy az ötlet megszületésétől a megvalósulásig személyesen gondoskodunk róla, hogy a vízió képet öltsön. Így történt ez a Solvenest esetében is, ahol egy online bűnügyi, szabadulószoba-alapú játék promóciója volt a cél, de a végére egy közös, nagy csapattá lettünk a partnerrel.
Akik előnyt kovácsoltak a pandémia hátrányaiból
A pandémia ugyan sok ágazat számára egyet jelentett a teljes leállással, egyesek megtehették, hogy egy olyan, exponenciálisan megugrott réteget szolgáljanak ki termékeikkel, ami nemhogy bezárást, de fellendülést is eredményezhet. Ez pedig egyebek mellett a gamerek és a home office-ozók világa, ami pont jól jött EPOS márkának, ami a zenészeket nagyüzemben kiszolgáló Senheiser és a hallókészülékei által hírnevet szerzett Demant hagyományait ötvözi. Read more
Miért volt különleges a TheVR Boston Dynamics-bemutatója?
A Boston Dynamics idén piacra dobta rendelhető formában “fogyasztói” robotjait, Spot-ot és Atlas-t. A hír bejárta a világsajtót, Spot ára “mindössze” 22 millió forint, emiatt pedig kétszer meggondolja a jövendőbeli tulajdonos, hogy valóban szüksége van-e rá. A TheVR azon szerencsések között volt, akik betekintést kaptak testközelből a tudásába. Ez önmagában nem lenne különleges, hiszen a hazai tech sajtó színe java is így tett. Akkor miért az? Read more
Hidegháborús gamer ruházat
Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehettünk annak az Activision-DRK collab létrejöttében, ami keretében 60 db limitált szériás csomag láthatta meg a napvilágot az új Call of Duty játék kapcsán.
A legendás Call of Duty sorozat új része, a Black Ops Cold War november 13-án startolt PlayStation-ön, Xbox-on és PC-n. A játékot nem csak a várakozás előzte meg, de egy divat-kultúrát is érintő promóciós akció is. A játék fejlesztő Activision és a DRK ruhamárka közötti kapcsolat megalkotott egy igazi gamer viseletet, ami a hidegháborús hangulatot hozza el.
Családok jól laktatása videósok nassolásával
Bármilyen furcsa is a címben szereplő állítás, valóban ez történt. Köszönhető ez humanitárius szemléletű Tartalomgyártóinknak, a Pringles-nek és a Tündérpakk alapítványnak.
Már fél éve fut az a jótékonysági akciónk, ami keretében partneri együttműködéseinkből származó bevételeink egy részét felajánljuk egy alapítványnak, akik gondoskodnak róla, hogy a megfelelő helyre kerüljön a pénz. Most, hogy fél év alatt a harmadik segítségnyújtásról tudunk beszámolni, bizton állíthatjuk, hogy jól döntöttünk a Tündérpakk alapítvánnyal. Felelősségteljes, őszintén lelkes csapat.
Extra filmekről extra helyszínen
Már második alkalommal jelentkezett a Premier Polc, a Penta Media és a Broadtest közös műsora a Mozistar Csákó Zsuzsijával. Ezúttal is különleges helyszínről, izgalmas töltettel.
Filmekről írni népszerű. A 10millió tehetség és kritikus országában bárkiből válhat véleményalkotó. De egy mozgóképes műfajt egy másik mozgóképes műfajon keresztül ajánlani-elemezni úgy, hogy maguk a beszélők is érintettek a filmiparban, a beszélgetés miliője pedig passzoljon is a szóban forgó filmhez, már nagyobb feladat.
Jótékony hatásmechanizmus
Mindig örülünk, amikor a tetteink túlmutatnak önmagukon. Ez történt most is, az eset pedig egy újabb okot ad nekünk, hogy büszkék lehessünk azokra a cégekre, akikkel partneri viszonyban állunk, jelen esetben az Acerre.
Jótékonysági partner-programunkat, miszerint az együttműködéseinkből befolyó összegek egy részéből szeretnénk támoatni a TündérPakk alapítvány munkásságát már lassan fél éve fut. Ennek keretében már az oldalon is beszámoltunk róla több ízben, milyen segítséget tudtunk nyújtani rászorulóknak.
Flambírozott promóció, sztori ágyon
Van az angolban a „flaming hot” kifejezés, ami nemcsak forrót, de dögöset is jelent. Bátran kijelenthetjük, hogy a Broadtest új videója, Radics Peti vendégszereplésével határozottan ilyen keretet biztosít az Acer új Predator laptopjának bemutatásához.
Anélkül, hogy különösebb spoilerekbe mennénk, a videó alaptörténete és egyben apropója, hogy a Broadtest atyja, Tibi maga mögött hagyta Apple munkakörnyezetét a videóból is kiderülő okok miatt. Azóta fő munkaeszközének a Predator Helios 300-as modelljét használja.