Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehettünk annak az Activision-DRK collab létrejöttében, ami keretében 60 db limitált szériás csomag láthatta meg a napvilágot az új Call of Duty játék kapcsán.
A legendás Call of Duty sorozat új része, a Black Ops Cold War november 13-án startolt PlayStation-ön, Xbox-on és PC-n. A játékot nem csak a várakozás előzte meg, de egy divat-kultúrát is érintő promóciós akció is. A játék fejlesztő Activision és a DRK ruhamárka közötti kapcsolat megalkotott egy igazi gamer viseletet, ami a hidegháborús hangulatot hozza el.
A sapkát, pólót és pulcsit rejtő csomagból mindössze 60 db készült, egyedileg design-olt dobozban. Ezeket pedig, hogy a legjobb helyre kerüljenek, médiumoknak és Tartalomgyártóknak juttattuk el. Olyan felületeken, mint a Broadtest, a SzkiTon TV, Yeahunter vagy akár Avidd_Is_Odd csatornáin már feltűntek a ritka darabok, de ne csodálkozzunk, hát, ha az elkövetkező napokban több helyen is megjelennek poszt vagy story formájában. Azok a szerencsés követők pedig, akik kifognak egy nyereményjátékot kedvenc Tartalomgyártóik részéről, akár maguk is birtokolhatják ezeket, ha az illető úgy gondolja…!
Egy limitált széria mindig különleges alkalom, nem csak a gyártóknak, de a gyűjtőknek is. Alkalom arra, hogy egy művészeti ágban megvalósult alkotást adaptáljunk egy hozzá képest idegen területre, ezáltal nyitva kapukat a két ágazat követői között. Ha vigyázunk rájuk, egy időkapszulaként is felfoghatók. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a Penta Media ilyen együttműködések létrejöttében is közreműködhet.
Köszönjük a Partnereknek!! 🙂