
Legyen az Ön cége a következő sikertörténet része!
Ez egy új típusú társadalmi történet, amelyben a márkája nemcsak támogat, hanem láthatóan és mérhetően értéket teremt.
A Semmelweis Egyetem tekintélye, a transzparens alapítványi struktúra és az influencerek hiteles hangja együtt biztosítja, hogy a partnerségnek valódi hatása legyen.
A megoldás:
Hogyan működik a kombinált CSR modell?

A
CSR üzenetek + Influencer kommunikáció = mérhető társadalmi és üzleti érték
A Penta Media és a Semmelweis Egyetem közösen egyedülálló modellt hozott létre
B
Minden CSR-projekt két részből áll
✅ Alapítványi támogatás (átlátható, közvetlen szerződés a Semmelweis Alapítvánnyal)
✅ Marketingkommunikáció (influencereken keresztül a társadalmilag fontos üzeneteket közvetítjük)
C
Cégek kapcsolódása üzenetekhez
gyermekek esélyegyenlősége,
félelmek oldása és stresszkezelés, közösségi összefogás, kreativitás és művészet ereje.
Az üzeneteket az influencerek saját stílusukban közvetítik és a kampányban pedig mindig jelen van a MRre gyűjtés is.
D
A cégek reputációja nem az adományozásból épül, hanem abból, hogy értékeket kommunikálnak.
-
A vállalat egy társadalmilag fontos üzenet mellé áll.
-
Ezt az üzenetet az influencerek hitelesen közvetítik a saját közösségeikben.
-
A kommunikáció részeként megjelenik a Semmelweis MRre gyűjtés – így a társadalmi hatás és a márka reputációja egyszerre erősödik.











Miért van szükség a projektre?
Gyermekek százai várnak egy barátságosabb, biztonságosabb MR-vizsgálatra
01
A Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáján évente több száz súlyosan beteg kis hősnek van szüksége MR-vizsgálatra – daganatos, neurológiai vagy oxigénhiánnyal született gyermekeknek.
Minden második MR-vizsgálat gyerekeken történik.
02
Ezért a klinika egy új, kifejezetten gyermekekre szabott MR-készülék beszerzésére készül.
A vizsgálóhelyiség egy sárga tengeralattjáró tematikájú tér lesz, amely barátságos környezetet teremt, segít leküzdeni a félelmeket, és a legmodernebb diagnosztikai feltételeket biztosítja.
Keress minket