Gyakran hozzuk fel, amikor partnerekkel tárgyalunk, hogy gyártással is foglalkozunk. Ezeket a projekteket annyira a szívügyünknek tekintjük, hogy az ötlet megszületésétől a megvalósulásig személyesen gondoskodunk róla, hogy a vízió képet öltsön. Így történt ez a Solvenest esetében is, ahol egy online bűnügyi, szabadulószoba-alapú játék promóciója volt a cél, de a végére egy közös, nagy csapattá lettünk a partnerrel.
Akik előnyt kovácsoltak a pandémia hátrányaiból
A pandémia ugyan sok ágazat számára egyet jelentett a teljes leállással, egyesek megtehették, hogy egy olyan, exponenciálisan megugrott réteget szolgáljanak ki termékeikkel, ami nemhogy bezárást, de fellendülést is eredményezhet. Ez pedig egyebek mellett a gamerek és a home office-ozók világa, ami pont jól jött EPOS márkának, ami a zenészeket nagyüzemben kiszolgáló Senheiser és a hallókészülékei által hírnevet szerzett Demant hagyományait ötvözi. Read more
Miért volt különleges a TheVR Boston Dynamics-bemutatója?
A Boston Dynamics idén piacra dobta rendelhető formában “fogyasztói” robotjait, Spot-ot és Atlas-t. A hír bejárta a világsajtót, Spot ára “mindössze” 22 millió forint, emiatt pedig kétszer meggondolja a jövendőbeli tulajdonos, hogy valóban szüksége van-e rá. A TheVR azon szerencsések között volt, akik betekintést kaptak testközelből a tudásába. Ez önmagában nem lenne különleges, hiszen a hazai tech sajtó színe java is így tett. Akkor miért az? Read more
Hidegháborús gamer ruházat
Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehettünk annak az Activision-DRK collab létrejöttében, ami keretében 60 db limitált szériás csomag láthatta meg a napvilágot az új Call of Duty játék kapcsán.
A legendás Call of Duty sorozat új része, a Black Ops Cold War november 13-án startolt PlayStation-ön, Xbox-on és PC-n. A játékot nem csak a várakozás előzte meg, de egy divat-kultúrát is érintő promóciós akció is. A játék fejlesztő Activision és a DRK ruhamárka közötti kapcsolat megalkotott egy igazi gamer viseletet, ami a hidegháborús hangulatot hozza el.
Családok jól laktatása videósok nassolásával
Bármilyen furcsa is a címben szereplő állítás, valóban ez történt. Köszönhető ez humanitárius szemléletű Tartalomgyártóinknak, a Pringles-nek és a Tündérpakk alapítványnak.
Már fél éve fut az a jótékonysági akciónk, ami keretében partneri együttműködéseinkből származó bevételeink egy részét felajánljuk egy alapítványnak, akik gondoskodnak róla, hogy a megfelelő helyre kerüljön a pénz. Most, hogy fél év alatt a harmadik segítségnyújtásról tudunk beszámolni, bizton állíthatjuk, hogy jól döntöttünk a Tündérpakk alapítvánnyal. Felelősségteljes, őszintén lelkes csapat.
Extra filmekről extra helyszínen
Már második alkalommal jelentkezett a Premier Polc, a Penta Media és a Broadtest közös műsora a Mozistar Csákó Zsuzsijával. Ezúttal is különleges helyszínről, izgalmas töltettel.
Filmekről írni népszerű. A 10millió tehetség és kritikus országában bárkiből válhat véleményalkotó. De egy mozgóképes műfajt egy másik mozgóképes műfajon keresztül ajánlani-elemezni úgy, hogy maguk a beszélők is érintettek a filmiparban, a beszélgetés miliője pedig passzoljon is a szóban forgó filmhez, már nagyobb feladat.
Jótékony hatásmechanizmus
Mindig örülünk, amikor a tetteink túlmutatnak önmagukon. Ez történt most is, az eset pedig egy újabb okot ad nekünk, hogy büszkék lehessünk azokra a cégekre, akikkel partneri viszonyban állunk, jelen esetben az Acerre.
Jótékonysági partner-programunkat, miszerint az együttműködéseinkből befolyó összegek egy részéből szeretnénk támoatni a TündérPakk alapítvány munkásságát már lassan fél éve fut. Ennek keretében már az oldalon is beszámoltunk róla több ízben, milyen segítséget tudtunk nyújtani rászorulóknak.
Flambírozott promóció, sztori ágyon
Van az angolban a „flaming hot” kifejezés, ami nemcsak forrót, de dögöset is jelent. Bátran kijelenthetjük, hogy a Broadtest új videója, Radics Peti vendégszereplésével határozottan ilyen keretet biztosít az Acer új Predator laptopjának bemutatásához.
Anélkül, hogy különösebb spoilerekbe mennénk, a videó alaptörténete és egyben apropója, hogy a Broadtest atyja, Tibi maga mögött hagyta Apple munkakörnyezetét a videóból is kiderülő okok miatt. Azóta fő munkaeszközének a Predator Helios 300-as modelljét használja.
Támogatás az androidok mesterséges- és a kreátorok természetes intelligenciájával
A Penta Mediánál nemcsak az eszmét támogatjuk, hogy otthon maradjanak az emberek, de az otthon maradt, munkájukat elveszített, rászoruló családokat is az otthon maradásban. Korábban már volt egy adományozási akciónk a TündérPakk alapítvánnyal, ami olyan jól sikerült, hogy a folytatás borítékolható volt.
Már 1,5 hónapja fut az a B2B kampányunk, aminek keretében a partneri együttműködéseinkből befolyó összegekből jótékony célra is fordítunk. Ez nekünk is érdekünk, mivel az tud velünk együtt nevetni, izgulni a kreátoraink munkáin, akinek az alapvető szükségletei megvannak egy egészséges élethez, mi pedig szívesen segítünk ezt biztosítani. Read more
Vérengzéssel és sörrel a családokért
A karantén, és a jelen helyzet sok dolgot megváltoztatott. Nekünk a szponzorációkhoz való hozzáállásunkat, ebből fakadóan pedig nézők tízezreinek reméljük, a felelősségteljes sörözésről és az öldöklős játékokról alkotott képét sikerül megváltoztatni.
Ahogy azt már korábban írtuk, a Penta Media Group a kialakult krízis-időszak miatt úgy döntött, tartalomgyártóival karöltve jótékony célra fordítja partneri együttműködéseiből befolyó bevételeinek bizonyos százalékát. Tesszük ezt meggyőződésből, társadalmi empátiából, és a kötelességtudatból, hogy a jelenleg nehéz helyzetbe került embereket segítsük. És, bár csak 2 hete jelentettük ezt be, már most eredményt tudunk felmutatni.